Despre Maison 13

Maison 13 este locul în care poți organiza un eveniment privat, corporate sau o simplă întalnire de afaceri. Un spațiu multifuncțional, cu o atmosferă caldă și servicii impecabile. Rezolvarea solicitărilor de servicii profesionale și personalizate reprezintă unul dintre atuurile noastre forte. Tratăm fiecare eveniment ca fiind unic și asigurăm reușita acestuia, indiferent de amploare. De la o întalnire business, cu ușile închise, de 15 persoane, până la petreceri grandioase de peste 140 de persoane, suntem mereu la dispoziția ta.

Pe perioada verii, Maison 13 este întregit de o frumoasă gradină, amenajată cu plante exotice și piese de mobilier semnate de designeri renumiți. Ce poate fi mai frumos decât organizarea unui eveniment în aer liber, într-o atmosferă idilică? Astfel, te poți bucura de natură, chiar dacă te afli în centrul Bucureștiului.

Pe terasă se pot organiza atât evenimente corporate, de 30-40 de persoane, cât și petreceri private de peste 70 de persoane. Sau, dacă dorești un eveniment grandios, poți extinde petrecerea atât în interior, cât și în exterior.

Maison 13 este locul ideal de întalnire cu partenerii de afaceri, cu prietenii, cu oamenii care au preocupări și afinități asemănătoare.

Un loc select care pastrează permanent ușa deschisă oportunităților de business, un loc de socializare cu oameni de calitate, cu oameni pe care îți dorești să îi cunoști.

Au ales Maison13

Partenerii
noștri

 

Calitatea serviciilor noastre este susținută de către partenerii cu care colaborăm pentru a face fiecare eveniment petrecut la Maison 13 o poveste de neuitat.